הרבו בתפילה: האדמו"ר נפל ויעבור ניתוח בראשו

נתי קאליש No Comments on הרבו בתפילה: האדמו"ר נפל ויעבור ניתוח בראשו

לאחר תקופה של חולשה, מחר יעבור האדמו"ר מפינסק קרלין ניתוח בראשו. במרכזי החסידות יעתירו בתפילה על רבי אריה לייב בן יוכבד מונטשע לרפואה שלימה

צילום: ארי קופרשטוק
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקיים בנו חכמי ישראל: בחצר הקודש פינסק קרלין עוקבים בדאגה אחר מצבו של האדמו"ר שחש חולשה רבה בשבועות האחרונים. האדמו"ר עבר סדרת בדיקות מקיפה, שבסופה הוחלט על טיפול רפואי שהאדמו"ר יצטרך לעבור בראשו.

ל"קול חי" נודע כי האדמו"ר נפל בעת ששהה בארצות הברית לפני מספר שבועות, ובתחילה הכל המשיך כרגיל. לאחר ששב לארץ אף שהה בשבת מרוממת במיוחד עם בחורי החסידות במצפה יריחו.

לאחר מכן האדמו"ר נחלש עד כדי כך שבקושי הצליח ללכת, והלך לשבועיים של מנוחה ביישוב בית מאיר כדי להתאושש, אך המצב לא ממש השתפר. בשבת האחרונה דיבר הרבי עם החסידים, ומסר להם 9 דברים בהם ביקש מהם שיתחזקו למען בריאותו. בין השאר ביקש להתחזק בשמירת הלשון, באהבת חברים, להקפיד ללמוד העמוד היומי, מדי יום, תקנה של שמירת העיניים. כל אחד לפי מצבו, קבלה קטנה, שהבחורים יבואו ללמוד בבין הזמנים והבנות יתחזקו בקריאת תהילים.

היום יתאשפז האדמו"ר בבית החולים הדסה עין כרם, ומחר יעבור את הטיפול. בכל ריכוזי החסידות יקיימו מחר תפילות לרפואתו השלימה של האדמו"ר רבי אריה לייב בן יוכבד מונטשע לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל



0 תגובות